I. Rejestracja
II. Abonament
IV. Licytowanie
VII. Mój profil
VIII. Płatności
IX. Odbiór pojazdu
Cieszymy się, że chcesz do nas dołączyć!
Rejestracja w serwisie składa się z dwóch etapów, ale zajmie Ci tylko chwilę.
Dzięki posiadaniu konta, będziesz mógł licytować i korzystać ze wszystkich oferowanych możliwości.
W pierwszym etapie wystarczy, że poprawnie wypełnisz formularz rejestracyjny tutaj.
Jeżeli siedziba Twojej firmy znajduje się poza granicami Polski, poprosimy Cię o przesłanie dodatkowych dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności na adres [email protected]
Po rejestracji dokonaj wyboru rodzaju konta, które będzie najlepsze dla Ciebie.
Przed wyborem zobacz, czym różnią się powyższe konta i jakie są ich funkcje.
Konto STANDARD:
- pozwala na korzystanie ze standardowego modułu do licytacji,
- możliwość udziału w dowolnej ilości aukcji,
- widoczność aktualnych cen licytacji,
- przeglądanie pełnej oferty pojazdu, zdjęć, opisu uszkodzeń,
- informacje o szacunkowej wartości pojazdu przed i po szkodzie,
- abonament 89 PLN netto miesięcznie.
Konto PRO:
- funkcjonalności konta STANDARD,
- dodatkowy moduł do składania trzech niezależnych ofert PRO, niewidocznych dla reszty Użytkowników
- abonament 347 PLN netto miesięcznie.
W przypadku konta STANDARD jak i PRO, możesz wykupić abonament na okres 1 miesiąca, 3 miesięcy lub 12 miesięcy. Dokładny cennik znajduje się w Regulaminie.
Abonament wykupisz klikając w „Mój profil” następnie „Płatności” a kolejno przycisk „Dodaj abonament”.
Aktywacja konta nastąpi maksymalnie w ciągu 24 godzin (dotyczy dni roboczych) po zaksięgowaniu wpłaty.
Pojazdy i przedmioty uszkodzone na Wrecar.pl możesz wyszukiwać po marce, modelu, roku produkcji, kodzie pocztowym miejsca postoju czy cenie.
Na stronie głównej w wyszukiwarce znajdziesz podział na dwie zakładki: „Samochody uszkodzone” oraz „Przedmioty uszkodzone”. Aby przeszukać wybraną kategorię kliknij na odpowiednią zakładkę, w której chcesz przeszukać aukcje.
Ten sam podział znajdziesz na liście wszystkich aukcji:
Pojazdy na Wrecar możesz licytować przy pomocy kilku dostępnych narzędzi.
Bezpośrednie składanie ofert – standardowy moduł do licytacji
Przy pomocy pomarańczowego suwaka możesz określać wysokość postąpienia, o której wysokość od aktualnej kwoty ma się zwiększać podbicie.
Przykład:
Aktualna kwota na aukcji to 1 500 PLN, jeśli ustawisz suwak na kwotę 500 PLN to w polu „Twoja kwota” pojawi się cena 2000 PLN.
Wprowadzanie wartości w polu „Twoja kwota”
Poza ustawieniem postąpienia przy pomocy suwaka, możesz bezpośrednio z klawiatury wprowadzić wartość oferty, a następnie kliknąć przycisk „Licytuj”.
Ustawienie automatu
Automat w Twoim imieniu składa ofertę do najwyższej wartości jaką podasz. Aby ustawić automat, należy w polu „Twoja kwota” wprowadzić maksymalną wartość do jakiej chcemy, aby automat podbijał przebijając innych licytujących oraz kliknąć przycisk „Automat”.
W historii złożonych ofert na aukcji automatyczne podbicia są oznaczone symbolem (a).
Wszystkie podbicia i ich wartości na aukcji będzie można zobaczyć 48h po zakończeniu aukcji
Dzięki posiadaniu konta PRO możesz dodatkowo składać na każdej aukcji 3 oferty PRO, które nie będą widoczne dla pozostałych uczestników w trakcie trwania aukcji.
Aby móc złożyć swoją ofertę PRO, należy w sekcji „Złóż swoją ofertę PRO” wprowadzić realną kwotę za jaką jesteś w stanie zapłacić za pojazd. Oferta musi być wyższa od aktualnej ceny na aukcji.
Pamiętaj, że posiadasz tylko trzy możliwości złożenia ofert PRO.
W każdym momencie poza składaniem ofert PRO, możesz bezpośrednio licytować lub ustawić automat.
Oferty PRO zostaną rozliczone w momencie zakończenia.
Złożenie najwyższej oferty (poza ofertami PRO) podczas trwającej aukcji jest sygnalizowane na stronie komunikatem „Twoja oferta jest najwyższa!”
Komunikat „Nie licytujesz lub Twoja oferta nie jest najwyższa” oznacza, że aukcję wygrywa inny Uczestnik.
Zwycięzca aukcji otrzymuje e-mail z potwierdzeniem złożenia najwyższej oferty oraz danymi kontaktowymi do przypisanego opiekuna aukcyjnego Wrecar.
Akceptacja oferty przez sprzedającego trwa zwykle do 21 dni roboczych od momentu zakończenia aukcji.
Zwycięzca po tym czasie otrzyma od opiekuna aukcyjnego Wrecar e-mail z informacją o decyzji właściciela pojazdu.
W przypadku braku akceptacji najwyższej oferty Zwycięzca aukcji zostanie również o tym poinformowany e-mailem. W takiej sytuacji Zwycięzca nie ponosi żadnych kosztów.
W zakładce Mój profil>Moje aukcje znajdziesz listę pojazdów, które zostały przez Ciebie licytowane, kupione, niezakupione, obserwowane, zaakceptowane oraz niezaakceptowane.
Dzięki rozbudowanej wyszukiwarce możesz swobodnie wyszukiwać pojazdy, w których aukcji bierzesz udział.
Pierwszy filtr „Wszystkie aukcje” pozwala wyszukać wszystkie Twoje pojazdy, w trakcie licytacji, kupione, niezakupione, obserwowane, zaakceptowane oraz niezaakceptowane.
W wyszukiwarce istnieje możliwość również przeszukania pojazdów po marce, modelu, cenie, roku produkcji, jak również numerze ID aukcji.
Wyświetlane pojazdy
Po wyfiltrowaniu pojazdu zgodnie z preferencjami, poza danymi pojazdu możesz zobaczyć statystyki z aukcji, czy sprawdzić status aukcji.
Foto – miniaturka zdjęcia licytowanego pojazdu
Koniec aukcji – data (RR-MM-DD) i godzina (GG:MM), w którym zakończy się aukcja.
Termin ważności - wskazuje do kiedy oferta jest ważna, jaki jest maksymalny termin do którego nastąpi decyzja o zaakceptowaniu lub odrzuceniu oferty. Decyzja jest przesyłana mailem następnego dnia po upływie terminu 21 dni.
Status – wskazuje czy aukcja jest w trakcie licytacji, a później czy oferta została zaakceptowana czy nie.
Pojazd – marka i model licytowanego pojazdu.
Rok produkcji – rok produkcji licytowanego pojazdu.
Liczba ofert PRO – liczba wszystkich ofert PRO jakie zostały złożone na aukcji.
Twoja oferta – ostatnia najwyższa oferta, jaka została przez Ciebie złożona w ramach modułu licytacji.
Twój automat – ostatnia najwyższa oferta, jaka została przez Ciebie złożona w ramach w formie ustawionego automatu na aukcji.
Twoja oferta PRO – ostatnia Twoja najwyższa oferta PRO, jaka została złożona przez Ciebie w ramach modułu do składania trzech ofert PRO.
Ilość pozostałych ofert PRO – to ilość ofert, jakie pozostały Ci by móc złożyć ofertę PRO na wybranej przez Ciebie aukcji.
Najwyższa oferta – cena, która aktualnie jest najwyższa na aukcji (w trakcie trwania aukcji nie obejmuje ona ofert PRO).
Płatności za opłatę aukcyjną dokonasz poprzez zakładkę “Mój profil”.
Aby to zrobić wybierz opcję “Płatności”. Opłatę aukcyjną należy uiścić w ciągu 24h od otrzymania e-maila z informacją o akceptacji oferty.
Płatności za pojazd - informację o formie płatności otrzymasz w osobnym e-mailu od Sprzedającego. Jeśli sprzedającym jest firma płatność za pojazd w zależności od ustaleń odbywa się gotówkowo lub w formie przelewu.
Po zaksięgowaniu opłaty aukcyjnej przez Wrecar otrzymasz e-mail z danymi kontaktowymi do sprzedającego pojazd. W sprawie odbioru pojazdu skontaktuj się z osobą wskazaną w korespondencji.
Jako kupujący masz do 7 dni roboczych na odbiór pojazdu (licząc od dnia otrzymania wiadomości z potwierdzeniem płatności za pojazd). Po upływie tego terminu Sprzedający ma prawo do odstąpienia od transakcji. Odbiór pojazdu odbywa się w lokalizacji wskazanej na aukcji, chyba że ustalisz ze Sprzedającym inne warunki.
Pamiętaj, aby przy odbiorze pojazdu zawsze zapoznać się z jego autentycznym stanem.
Masz pytania?
Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami:
|